elinrosen

Alla inlägg under maj 2010

Av Elin Rosén - 31 maj 2010 15:25

Ja men det är nog bäst vi gör såhär, här kommer lite blankrader, så kan ju folk få fylla i vad jag gjorde i fredags, för det vet jag knappt själv.



______________________________________________________________


_______________________________________________________________


_________________________________________________________________



__________________________________________________________________


_________________________________________________________________


Tack på förhand! :)


Puss

Av Elin Rosén - 29 maj 2010 18:44

Japp, nu är man väl någorlunda människa igen. Det är tur att jag har vänner som kan berätta för mig vad jag gjorde igår för det vet fan inte jag. Men kul hade jag. Ikväll blir det nyktert på dansgalan för min del, match imorgon!


Puss

Av Elin Rosén - 28 maj 2010 12:03

Ja idag är det party, blir bara ett litet kort inlägg. Håller på att fixa som fan här, är snart klar med övervåningen, där ute är det färdigfixat. Ska snart köra en runda till Lund också, inte helt okej att det regnar alltså. Vi blir typ 17 st som ska äta här, sen kommer det typ 8 stycken till senare. Fun!


  


Nu måste jag kila!


Puss!

Av Elin Rosén - 26 maj 2010 20:18

Då var det fotbollsträning igår då ja. Och den gick bra! Inte en känning och jag gick väl på max typ. Så himla skönt! Ska träna imorgon också, ska bli kul!

Men gud vad jag har saknar tjejjerna i laget, har man varit borta från träningarna i fem veckor och kommer tillbaka så känner man det!


Idag har jag jobbat, 5.30-12 och efter det blev det tvätt och städning här hemma.

Måste fixa en hel del innan förfesten på fredag. För då smäller det, Dansgalan!

Ska bli kul, är inte helt laddad än men det kommer på fredag! Ska även gå på lördagen, då i nyktert tillstånd:P


Ikväll blev det en sväng in till Nova med Iza och Jimmy och Fille och Mams. Blev ett par nya jeans, en ny partyklänning och lite annat smått och gott. Lyckades med att motstå att köpa ett par nya high heels. Good for me!


Imorgon är det jobb igen, 5.30-12 och sen är jag ledig till på måndag!

Blir att åka till systemet och lite sånt imorgon innan träningen.


Puss.

Av Elin Rosén - 25 maj 2010 17:44

"Waka Waka ey ey this time's for Africa"

Abosluta favoritlåten som går på repeat på spotify! Om nu repeat hade funkat men ja, ni fattar.

 

 

Ikväll mina vänner, första fotbollsträningen på FEM fucking veckor!

Jag ska njuta!

 

Imorgon jobb 5.30-12

 

Puss.

Av Elin Rosén - 24 maj 2010 23:03

Precis kommit hem från ett 10.5 timmars pass, lagom segt.!

Ska hoppa in lite imorgon, 11-14, flr My, sen på kvällen blir det fotbollsträning för första gången på 5 veckor! YAY! :D


Godnattpuss.

Av Elin Rosén - 21 maj 2010 17:46

Eftersom jag i stridens hetta uttryckte mig lite felaktigt vill jag förtydliga en sak.

Det känns som att det brister i kommunikationen mellan vad hela laget vill och styrelsen, och när våra representanter, eller iaf en av dom, väldigt mycket uttryckt sitt missnöje med båda tränarna, och majoriteten ville ha kvar den ena, då känns det lite som att det brustit någonstans. Eller ja, vad vet jag, styrelsen kanske bara körde över vad majoriteten i laget ville utan att tala om för laget vad dom tänkte göra, och det tycker jag inte är okej eftersom det är en lagsport vi utövar och det borde vara vad laget tycker som gäller? DET är en sak som gör mig väldigt upprörd, hur styrelsen bara kunde sparka båda tränarna när laget ville behålla en? För jag vet en spelare i laget som uttryckt sitt missnöje med våra gamla tränare, pga av olika anledningar som många nog kan räkna ut med röven. Denna spelare är också med i styrelsen som en av lagets representanter.


Det är så jävla lätt att folk tycker jag unfair och orättvis som skriver såhär, men detta är vad jag tycker, MINA PERSONLIGA ÅSIKTER, och som sagt, svider det i ögonen på folk att jag är ärlig med vad jag tycker och inte är som resten av Sverige, jantelagen hit och jantelagen dit.

Jag tänker inte vända kappan efter vinden.


Puss.

Av Elin Rosén - 21 maj 2010 14:17

När jag får höra ännu fler saker som har skötts dåligt i detta med vårt tränarbyte så blir jag så jävla förbannad. Hur i helvete kan en styrelse agera så jävla dåligt? och hur representanter inte kan föra fram vad hela laget vill och vad laget tycker, det är så in i helvetes dåligt. Nä jag blir bara argare och argare ju längre detta går och när man får mer info om vad som sagts och inte sagts.

SKÄRPNING!


Nu flyr jag fältet ett par dagar, ska andas skogsluft i Småland fram tills  söndag.


Och sen har jag en annan sak som gör mig lack också, men det kan vi ta en annan gång.


"Jag blir så lack så jag ruggar"


Puss.

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards